mandag den 23. august 2010

Besøg en blog - Fierce og fattig på SU


Kia fra bloggen http://www.fierceogfattig.blogspot.com/, der sidder med en udgave af Urban hvor hun er med.

Jeg har besluttet mig for at skrive lidt om nogle forskellige blogs jeg kan anbefale, og jeg vil starte med at anbefale jer bloggen "Fierce og fattig på SU" (http://www.fierceogfattig.blogspot.com/). Bloggeren der ejer bloggen, er den 24-årige Kia.

Bloggen er en modeblog hvor alle kan være med. Det skal forstås på den måde, at alt der bliver vist ikke er megadyre designerting, men fede ting til billigere (og mere budgetvenlige/pengepungsvenlige) priser.

Fierce og fattig på SU er den første blog jeg sådan rigtig har fulgt med i. Det er ikke så længe siden jeg startede med at læse den, det var omkring fredag d. 20 august 2010. Jeg blev hurtigt fanget af bloggen, og henover weekenden nåede jeg til bunds i alle de mange indlæg Kia har skrevet gennem tiderne (i den weekend brugte jeg vidst liiiidt for lang tid foran computeren. Ups). Hun har skrevet mindst et blogindlæg hver dag siden hun startede med at blogge, og mange af dagene er der også skrevet mere end et indlæg! I skrivende stund er der blevet skrevet 1357 indlæg, og alle de indlæg er blevet skrevet på under 2 år. Det første blogindlæg er skrevet i september 2008.

Jeg kan klart anbefale http://www.fierceogfattig.blogspot.com/, da det er en virkelig fed blog hvor man kan se mange fine ting til priser man rent faktisk har råd til at betale.


Tag og kig forbi Kia's blog, og bliv ved med at kigge forbi den ;) Du bliver højst sandsynlig afhængig ;) Det gjorde jeg i hvert fald ;) Den er virkelig et besøg værd!

Ingen kommentarer: