søndag den 22. august 2010

Outfit fra www.asos.com

Jeg har lige kigget lidt på http://www.asos.com/, og fandt disse fede ting, jeg tror vil se rigtig godt ud sammen. Skoene er måske lidt dyre, men jeg syntes at de var vildt flotte. Man kan altid finde et billigere alternativ, hvis man vil.

Samlet pris for disse fire ting er £186 (1691,87 DKK), så hvis du har 1700 kr. til et lækkert outfit som er godt til fester, så kan du købe disse fire ting. Det ville jeg gøre ;)

Hvis du skulle vælge en af disse ting, og du helt selv kunne vælge (uden at skulle tænke på hvad din pengepung syntes), hvilken ting ville du så vælge?

Jeg aner virkelig ikke hvilken af tingene jeg ville vælge. De er så fine allesammen. Den smukke kjole, den seje læderjakke, de smukke sko eller det enkle Vivienne Westwood armbånd.. Det er svært ;)

Ingen kommentarer: