tirsdag den 22. marts 2011

Get the look - Heidi Herløw




Jeg sad lige og kiggede en masse forskellige, gamle X Factor videoer igennem på Youtube. Der fandt jeg den her med Heidi Herløw (fra X Factor 2008) der synger "A Little Less Conversation". Det mindede mig lige om, at jeg godt kan huske at der var en ret stor hype omkring sorte buksedragter efter folk havde set Heidi med en på i TV'et. Jeg forstår det godt. Det ser jo ret fedt ud! Den buksedragt Heidi havde på er fra Gentlemens Affair, og kan faktisk stadig købes. Den koster normalt 1.700 kr, men er ligenu på tilbud til 900 kr, så hvis du vil have den, så skynd dig! Find den HER. Desværre har jeg ikke lige 1.700 kr. til en buksedragt. Derfor har jeg fundet et par sorte buksedragter der minder meget om Heidi's, men som er lidt billigere:

Fortsat god dag!

Ingen kommentarer: