tirsdag den 10. maj 2011

Monki (may) - Wild and Tame






Fine, inspirerende og meget kreative billeder af Monkis kollektion for maj.

PS: Kan I se hele det øverste billede? På min computer er over halvdelen af billedet gråt, og jeg har ingen anelse om hvorfor! Jeg har prøvet at uploade billedet 3-4 gange, men lige meget hjælper det.

EDIT! Jeg har nu fået det øverste billede til at vise sig helt :)

Credits
Photography: Aorta / LundLund
Styling: Emma Wickström / Monki
Set Design: Monki & Joel Junsjö / Lundlund
Illustration: Ellen Berggren / Monki
Hair/Make up: Erika Svedjevik / Link
Model: Olivia / Mikas

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Halvdelen er også gråt hos mig, øv øv! :(
Ellers en virkelig fed blig du har!

kig forbi, og måske bliv fast læser.
- www.joannanielsen.blogspot.com

Julie sagde ...

Tak :)
Det øverste billede skulle gerne virke nu!