mandag den 18. juli 2011

Bloggen lukker

Jeg har, efter en del ugers overvejelse, valgt at lukke ned for bloggen. I hvert fald for en stund, men hvis jeg kommer tilbage, så går der nok et par måneder. Jeg kan mærke at jeg har brug for en pause, for jeg har så meget at lave lige nu her. Jeg håber inderligt at jeg får bloggerlysten igen. Ligenu er den helt væk, og jeg har bare ikke lyst til at blogge halvhjertet.


Jeg vil bare sige tusind tak fordi I har læst med, og tak for alle jeres kommentarer. De varmer! Jeg havde aldrig regnet med at jeg ville have over 16.000 besøgende på lidt under et år! Det er helt vildt, tusind, tusind tak.

Jeg håber at I stadig vil være her, hvis bloggerlysten kommer tilbage.

Tak for alt for denne gang!
//Julie

1 kommentar:

Anna sagde ...

Håber du vender stærkt tilbage en dag :) Pas på dig selv og hav det godt!

/Anna