onsdag den 6. juli 2011

I need a bikini + brok

Jeg ville lige en tur ud og svømme idag, og så da jeg skal tage min bikini på, opdager jeg at den nok er liiiiige lille nok. Så må jeg jo hellere få købt mig en ny, men er det overhovedet til at finde en eneste bikini ude i de fysiske butikker, her midt på sommeren? Nåh, men jeg har lige kigget lidt på http://www.asos.com/, hvor jeg fandt disse to:

De er begge fra Vero Moda, og rigtig flotte, men jeg så gerne at den blå var lidt mørkere. Desuden er jeg lidt nervøs for om den hvide ville blive gennemsigtig, når den blev våd. Nogen der har erfaringer med hvide bikinier?

Videre i teksten. Nu skal vi have noget brok! Ih, hvor er jeg dog irriteret på Elgiganten ligenu. Jeg har rendt og glædet mig til at få mit kamera her idag, men så har de ikke fået det hjem. Selvfølgelig er det ikke deres skyld, vognmanden er nok forsinket, men de LOVEDE at det ville være der idag! Der er vel ikke andet at gøre end at vente, og så se om det er der imorgen, men hvor blev jeg dog ærgelig da jeg fandt ud af at det ikke var der.

Ingen kommentarer: