mandag den 4. juli 2011

New in // Bag


Jeg har købt mig en ny taske! En kamerataske, til det kamera jeg ville have købt idag. Det var selvfølgelig bare udsolgt, men nu har jeg reserveret et, som jeg kan hente på onsdag. Iiiih, jeg glæder mig til at få et rigtigt spejlrefleks kamera! Indtil videre har jeg haft et almindeligt kompaktkamera (også kaldet digitalkamera), og det er altså ikke nær så godt som et spejlrefleks. Hvad kamera det helt præcist er jeg skal have, må I vente lidt med at finde ud af. Hæhæhæ. Nogen der har et godt bud? Jeg kan i hvert fald afsløre at det er et Canon, for det havde I nok ikke gættet selv ;)

Og forresten: Jeg ved godt at tasken ikke er den kønneste, den er faktisk ret grim, men jeg synes virkelig det er svært at finde en pæn kamerataske, der også beskytter kameraet godt! Det er nemlig vigtigt for mig at tasken også beskytter, jeg har i hvert fald ikke betalt tre millioner (okay, ikke helt tre millioner, men næsten!) for et kamera, for så ikke at passe på det. Det ville jo være dumt.

Ingen kommentarer: