fredag den 10. juni 2011

4 par shorts


Jeg er lige kommet hjem fra et arrangement i den lille by jeg bor i. Vi skulle ud og gå en tur (5-6 km) og så spise sammen. Det var super hyggeligt! Selvom det nogen gange ville være ret dejligt at bo i en storby, så er det altså også hyggeligt at bo ude på landet.

Det jeg egentlig vil med dette indlæg, er at vise jer disse fire par shorts fra http://www.asos.com/. Jeg går sjældent i kjoler og nederdele, derfor er shorts et must for mig om sommeren. Desværre har jeg (ligenu) kun to par denimshorts. Et jeg selv har klippet ud af et par gamle cowboybukser (de er egentlig ikke særlig kønne) og så et par købt i Vero Moda. Det er jo ikke nok shorts til en hel sommer, derfor har jeg fundet disse fire par som jeg sagtens kunne bruge ;)

God forlænget weekend til jer alle!

Ingen kommentarer: