søndag den 26. juni 2011

New in: Yellow bag, sunglasses & movies




Da jeg var ude at shoppe i Odense igår, fandt jeg den gule taske jeg bloggede om HER. Jaaa! Den er rigtig flot, og så kostede den kun 80 kr! Desuden fik jeg også købt et par solbriller til 150 kr, jeg kan bare ikke huske hvad den butik jeg købte dem i, hedder.

En gul taske og et par solbriller var dog ikke det eneste jeg fik købt. Jeg fik også købt tre film, "Sweeney Todd", "Edward Scissorhand" og "Sleepy Hollow", alle instruerede af Tim Burton og med Johnny Depp i hovedrollen. "Sweeney Todd" har jeg set før, men jeg har aldrig set de andre. Det glæder jeg mig til at gøre! :)

3 kommentarer:

J'adore blog sagde ...

Lækre sager :-) Hvor i Odense fandt du tasken? :-)

Julie sagde ...

Jeg fandt den i H&M i Rosengårdscenteret :)

Nans sagde ...

WUH, jeg skal hjem til dig og se film søde Julie! :D Jeg elsker tasken og solbrillerne, btw. <3