torsdag den 9. juni 2011

H&M Dressing Room



H&M har lavet om på deres webshop (det har jeg ikke lige taget nogle screenshots af, men du kan jo selv kigge HER). De har blandt andet fået lavet noget nyt der hedder "Dressing Room". Der kan du gå ind og skabe et helt outfit af de varer der er på H&M shoppen, og dermed se om det outfit der ser vildt godt ud i dit hoved, også gør det i virkeligheden. Jeg spår at jeg kommer til at bruge meget tid på H&M's hjemmeside.. Tjek H&M's Dressing Room ud lige HER.

2 kommentarer:

Nanna sagde ...

Det er nu ikke helt nyt, jeg har også været inde på det på 'det gamle' H&M, men det er et virkelig fedt sted. Dér kan man få masser af tid til at gå. :)

- Nanna
www.nannafrederiksen.blogspot.com

Julie sagde ...

Så er det bare mig der er langsom, haha. Jeg har aldrig lagt mærke til det før ;)