fredag den 17. juni 2011

Spørgsmål + yaaaaay!

Først spørgsmålet: Jeg har aldrig haft en spørgerunde her på bloggen før, så nu spørger jeg jer: Kunne I godt tænke jer at der blev holdt en spørgerunde? Ville I have nogle spørgsmål? Jeg gider nemlig ikke holde en spørgerunde hvis der overhovedet ikke er nogle spørgsmål, det er jo ikke fedt ;)

Så "yaaaaay!'et": I går bestilte jeg billetter til Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2! Skal ind og se den d. 15 juli. Det er der filmens "rigtige" premiere er, den bliver dog ikke holdt i Odense, hvor jeg skal se filmen ;) Filmen går også den 13. og 14. juli, men der kan jeg ikke. Ja, jeg er Harry Potter fan, bare en lille smule (læs: ikke en lille smule. Faktisk okay meget..)




Og forresten: God weekend til jer alle! Hvad skal I lave i weekenden? Jeg skal til noget fest i aften, lørdag og søndag kommer min bedste veninde på besøg. Det bliver godt!

Ingen kommentarer: