lørdag den 23. april 2011

Mit bedste basiskøb


Denne cardigan er det bedste basiskøb jeg nogensinde har gjort mig. Den er fra Vila, og koster vidst nok omkring 250 kr. hvilket jeg ikke syntes er særlig meget, især ikke når kvaliteten er så god som den er. Cardiganen har en dyb V-udskæring og falder flot og tungt, dog uden at være virkelig tung. Den føles også rigtig lækker, dog er den lidt for varm til en sommerdag. Der skal man nok have fat i en lidt lettere cardigan.

Jeg beklager den dårlige billedekvalitet, men der var ikke nogen til at tage et billede for mig, og det eneste sted jeg kunne finde et sted at sætte mit kamera i en nogenlunde passende højde var indenfor, hvor lyset ikke lige er det bedste. Håber I kan se cardiganen alligevel :)

Hvad er dit bedste basiskøb? Og forresten: God påske!

3 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Hvor har du købt din cardigan? :)

Julie sagde ...

Den er købt i Vila butikken i Odense Centrum. Jeg er ret sikker på at de har flere, har nemlig været inde og købe en ekstra for en uges tid siden :)

Kathrine sagde ...

Okay tak. :)