onsdag den 13. april 2011

New in - Denim x 2



Jeg var jo henne ved min frisør her i tirsdag. Hun er virkelig pæn og høj, og så ser hun altid så godt ud. Undrer mig over hvorfor hun ikke er model, seriøst. Idag havde hun en virkelig fin statementhalskæde på, og nogle virkelig flotte støvler. Nåede desværre ikke at spørge hvor noget af det var fra, æv æv. Nåh, der kom vi lige lidt væk fra emnet. Egentlig ville jeg fortælle om hvad jeg lavede EFTER jeg havde været til frisøren. Der var jeg nemlig lige et smut forbi Vero Moda, hvor jeg fandt et par denimshorts og en denimjakke. Jeg er rigtig glad for begge dele, men kan især mærke at mig og Hr. Denimjakke bliver RIGTIG gode venner. Er han ikke læææækker?

Og ja, jeg har lige glat hår på disse billeder. Fik det glattet ved frisøren, kan dog nok bedre lide mine krøller. Det kan også bare være fordi jeg ikke er vant til mig selv med glat hår ;)

3 kommentarer:

Nans sagde ...

Jeg elsker i hvert fald dine shorts! Billedet er også ret lækkert med Felix i baggrunden, haha (:

Andrea sagde ...

Du er pænest med glat hår Julie! Men elsker da godt nok din nye denimjakke. Jo, Han er sq lækker! :)

Julie sagde ...

- Nanna: Tak! Og ja, nu kom han lige med ;)

- Ing: Haha, tak! :)