tirsdag den 19. april 2011

White, black, blue or red?

Jeg kunne virkelig godt tænke mig et par klassiske Converse All Stars, men jeg ved virkelig ikke hvad farve jeg skal vælge!

De hvide er rigtig flotte og sommeragtige, men altså.. De er jo hvide, og jeg tror bare at jeg vil komme til at ødelægge dem for hurtigt. De røde er meget friske og pæne, og så kan de pifte et outfit lidt op, men hvad så hvis man nu f.eks. har en pink bluse på? Så passer de røde altså ikke særlig godt til. De blå har en frisk farve, som stadig er lidt diskret, så dem kan jeg rigtig godt lide. Jeg ved bare ikke om det vil blive for meget hvis man har et par jeans på i næsten samme blå farve? Sidst men ikke mindst er der jo også de sorte. Klassikeren. Sort går til alting, men jeg har bare så mange sorte sko allerede.

Nu da jeg - mere eller mindre - har afvist de fire farver på collagen, overvejer jeg lidt et par grå. De er ikke sorte, men passer stadig til de meste, og så er de ikke hvide, så de bliver ikke ligeså hurtigt ødelagte som dem. Jeg tror faktisk at jeg køber et par grå næste gang jeg finder et godt tilbud. Er jo (desværre) lige gået glip af et rigtig godt tilbud i Netto: Ét par Converse All Stars for 279 kr. Jeg ville have benyttet mig af chancen, men kunne ikke bestemme mig for farven der, æv æv.


Hvad siger du? Sort, hvid, blå, rød eller grå?

Ingen kommentarer: