lørdag den 2. april 2011

Vinderen af konkurrencen er...

...Betina! Tillykke! Hun har vundet "I am not a Paper Cup", sponsoreret af http://www.coolstuff.dk/. Jeg har kontaktet hende via en mail.

Tusind tak til alle jer der deltog. Jeg har tænkt mig at bruge jeres svar på spørgsmålene til at forbedre bloggen. Jeg kan f.eks. se at der er nogle der syntes at layoutet skal ændres. Hvordan syntes I at bloggen skal se ud? Har I nogen ideer?

Til slut vil jeg lige sige at det er lidt irriterende at der er to der under feltet "email" bare har skrevet en masse bogstaver uden sammenhæng. Så kan jeg ikke se om det er nogle der faktisk har svaret seriøst, eller om de bare har villet irritere. Det er i hvert fald lidt irriterende, for jeg kan ikke se hvem der har svaret hvad, og dermed ved jeg ikke om i virkelig syntes at layoutet skal skiftes ud, eller om det bare er nogle der har trykket for sjov.

Nåh, men endnu engang tillykke til Betina! :)

Ingen kommentarer: