fredag den 15. april 2011

Monki - 1st swimwear collection + Stine Goya x Weekday


Solen er begyndt at vise sig og kulden er ved at forsvinde; sommeren er godt på vej, så Monki har lige lanceret deres første swimwear collection!


Det er nogle meget enkle styles (sådan som jeg bedst kan lide badetøj). På collagen (som ikke er lavet af mig, men kom med pressemailen fra Monki) kan jeg ret godt lide det røde og det blå sæt. Jeg har allerede en sort og en beigefarvet bikini, så jeg kunne godt tænke mig en bikini i en pangfarve. Hvis man er modig nok kan man jo prøve at sætte f.eks. den blå underdel og den røde overdel sammen, og dermed køre colourblocking on the beach!

PS. Stine Goya x Weekday kollektionen er i butikkerne 30. april! Jeg bor desværre ikke tæt på en Weekday, så jeg regner ikke med at få fat i noget af kollektionen, desværre.

Ingen kommentarer: