torsdag den 21. april 2011

Mr. Postman


Postmanden var lige forbi mit hus med et lille brev til mig, som kom helt fra Bulgarien. Det var et super fint armbånd, sendt af Linda der ejer smykke-webshoppen http://www.dukali.dk/. Jeg har ikke betalt for armbåndet. Det var et jeg fik gratis, fordi der kørte en kampagne med at man kunne skrive sin adresse i en mail til Linda, og så få et gratis smykke. Det er et stykke tid siden, men der var åbenbart sket en fejl så mit armbånd blev lidt forsinket, hvilket jo kan ske. Linda skrev en mail til mig med en undskyldning, og der var da også en lille undskyldning med i selve brevet. Armbåndet er jeg super glad for, og jeg er ved kigge Dukali grundigt igennem, for at se om der ikke er nogle flere lækre smykker jeg godt kunne tænke mig.

Jeg beklager at jeg ikke fik blogget igår, men jeg nåede kun lige at gå i bad da jeg kom hjem fra arbejde, inden jeg kørte hen for at besøge min farmor og farfar. Dagen idag står bare på afslapning, jeg har lige været ude og samle affald i byen. Det var noget borgerforeningen i den lille by jeg bor i havde arrangeret, det var nu meget hyggeligt. 86 kg affald fik vi samlet, det er jo helt vildt som folk sviner, og så er det ikke engang i en storby! Jeg bor i en lille landsby 20 km. fra Odense. Bagefter var der gratis øl og sodavand, derefter smuttede jeg hjem og nu sidder jeg så her, men ikke meget længere. Jeg skal ud og nyde det skønne vejr!

Fortsat god dag til jer alle!

Ingen kommentarer: