onsdag den 16. februar 2011

Details about the Monki opening



Jeg modtog igår en pressemeddelse fra Monki, hvor der stod et par detaljer omkring Monki butikken i Odense. Butikken åbner (som sagt) den fredag den 25. februar 2011 på adressen Vestergade 51 i Odense. Aftenen før fejres butiksåbningen. Det er torsdag den 24. februar 2011 klokken 19:00-21:00.

Til butiksåbningen vil der være goodiebags, drinks, cupcakes, og - som en ekstra bonus - vil der også være Monki gavekort til de første 50 gæster. Butikken i Odense er blevet indrettet efter Monki's indretningskoncept nummer 2, "The City of Oil and Steel". Det er det indretningskoncept der er vist på billederne øverst. 180 kvadratmeter stor er butikken. Det er jo ikke helt småt.

Jeg er endnu ikke helt sikker på om jeg kan komme, men jeg håber det da! :) Tager du afsted?

7 kommentarer:

Line-Malou sagde ...

skal man være medlem eller noget for at komme? :-) din blog er for sej!

Julie sagde ...

Som jeg har forstået det, er det for alle :)
- Og tusind tak, det er altid dejligt med noget ros! :)

Anonym sagde ...

Hvornår åbner butikken om fredagen? :)

Julie sagde ...

Det ved jeg faktisk ikke. Det stod der ikke noget om i den mail jeg fik, men der står at butikkens har åbent fra 10 til 19 på fredage, så mon ikke at butikken bare åbner klokken 10? :)

Julie sagde ...

Nu bliver jeg pludselig i tvivl om hvornår de åbner om fredagen. Jeg har læst lidt rundt omkring, nogle siger at det er klokken 10, mens andre siger at det først er klokken 12. Hmm.. Skriver lige tidspunktet i et blogindlæg, når jeg ved noget! :)

Anonym sagde ...

Der står ude foran på små posters at det er kl. 12, så det må næsten være det! :)

Julie sagde ...

Ja, så er det jo nok klokken 12. Tusind tak fordi du ville skrive det, det er virkelig sødt af dig! :)