torsdag den 24. februar 2011

Outfit for the Monki-opening.

T-shirt, blazer og taske: H&M - Bukser og halskæde: Pieces

Dette er hvad jeg skal have på i aften når Monki holder åbningsevent. Meget simpelt og enkelt. Jeg har ledt efter en pailetclutch jeg kunne peppe outfittet op med, men uden held.

Nåh. Nu tror jeg at jeg smutter i bad, og får redt mit hår. Det trænger det vidst til efter billedet at dømme, haha ;) Det var selvfølgelig først da jeg allerede havde lagt billedet ind på computeren at jeg opdagede mit ret så rodede hår, og min sure/trætte ansigtsudtryk.

Jeg tager mit kamera med, så jeg kan få taget nogle billeder til bloggen.

Fortsat god eftermiddag til jer alle! :)

Tasken fra H&M.

Halskæden fra Pieces. I baggrunden ses et udsnit af min samling af Celine Dion CD'er.

Ingen kommentarer: