fredag den 4. februar 2011

Forever 21

Jeg har været inde på http://www.forever21.com/ for at lure lidt, og jeg har fundet en masse flotte ting til næsten ingen penge. I like ;)


Her til aften skal jeg hen til en af mine veninder, og imorgen skal jeg til fødselsdag hos noget familie. Hvad skal I bruge weekenden på? :)

OBS! Indlægget er redigeret, da jeg kom til at skrive at Forever21 nu shippede til Danmark. Jeg læste det på en blog, og gik så ind på www.forever21.com for at tjekke om det var rigtigt. Jeg fandt da også "Denmark" stående et sted, men åbenbart under den forkerte liste. Beklager!

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Forever21 sender da ikke til Danmark?? Var lige inde og kigge på deres hjemmeside, og DK er ikke med, men du har måske fået en mail om det?? Blev lige helt glad, da jeg så dit indlæg

God blog :o)

Julie sagde ...

Det beklager jeg virkelig! Læste på en blog at Forever21 nu shippede til Danmark. Så var jeg inde for at tjekke det, og gik ind under "Costumer service" og så ind under "Shipping". Jeg læste at der stod "Denmark" et sted, men jeg har haft kigget under den forkerte liste, åbenbart. Undskyld!

Anonym sagde ...

Det er helt i orden ;o) Man må bare håbe de snart tager sig sammen, og sender til DK. Det kommer nok på et tidspunkt.

Julie sagde ...

Jeg krydser i hvert fald fingre. De har jo nogle rigtig fede ting.

Anonym sagde ...

Ja jeg har også købt en masse tøj derfra de gange jeg har besøgt "the states", og det er sindssygt billigt når vi begynder og sammenligne med danske priser! :)

Julie sagde ...

Det er nemlig rigtig billigt = endnu en grund til at de skal begynde at shippe til DK ;)