søndag den 6. februar 2011

Min modeuge


Nu er modeugen jo så ved at være slut. Desværre har jeg ikke været med til den i år, da jeg bor på Nordfyn og desuden også har skolen at passe, selvom det er lidt øv. Lidt modeuge har jeg dog haft. Jeg har set en masse programmer om modeugen og mode generelt, og læst med på en masse blogs. I tv (på DR K) har jeg fået set lidt fra Ecco Style Awards plus nogle dokumentarer, blandt andet om Proenza Schouler og Jean Paul Gaultier.

Har du været med til modeugen i år, eller har du fulgt lidt med fra sidelinjen som mig?

2 kommentarer:

Nanna sagde ...

Jeg har fulgt den fra sidelinjen ligesom dig. Der har faktisk været nogle ret gode programmer om den. :)

- Nanna
www.nannafrederiksen.blogspot.com

Julie sagde ...

Ja, det har der. Det er rigtig godt, nu når man ikke kan være der selv :)