mandag den 14. februar 2011

Mere nyt

Tøj var ikke det eneste jeg fik købt i lørdags, jeg var også lige et smut i Ikea. Der fik jeg købt et nyt sengetæppe og tre puder.

Sengetæppe 99 kr, grønne puder 30 kr. stk, lille pude 15 kr.


Nærbillede af puderne.


Nærbillede af min computer. En HP Pavilion HDX9000. Skærmen er på 20,1", og den vejer 7 kilo (cirka) derfor er den ikke så let at slæbe rundt på, haha. Det bedste af det hele er, at nyprisen er på omkring 18.000 kr, men jeg fik den gratis af min fars arbejde, da de ikke skulle bruge den mere. Den er dog blevet brugt så meget, at batteriet snart skal skiftes ud. Når det er fuldt ladet op, holder computeren kun i en times tid, så jeg skal have strømforsyningen sluttet til hele tiden. Nåh, nu gik der vidst lidt gadgetblog i den ;)


Min lille vuf skulle I da også have lov til at se. Han hedder Felix, og er en gravhund. Han fylder 4 år til April. Stoooor dreng.

Fortsat god dag til jer alle! :)

Ingen kommentarer: