torsdag den 24. februar 2011

Last minute change

(Beklager det dårlige billede, det er taget med min mobil)

Jeg har lige fået denne taske af min mor, som alligevel bare ville smide den ud. Den her er lidt større end tasken fra H&M jeg ellers ville have taget med til Monki-åbningen nu her, og det er jo fint. Så er der lidt ekstra plads til kamera, mobil og alt det andet rod.

Jeg ved ikke helt hvor tasken er fra, men der er et lille mærke inden i den hvorpå der står "Lotus", så mon ikke den er derfra? Kender godt nok intet mærke der hedder Lotus. Gør I?

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tasken ser rigtig fin ud, jeg ved at der er en butik i Lyngby der hedder "Lotus" som er en taskeforhandler, der købte jeg i hvert fald min oilily kuffert :)

Julie sagde ...

Det kan da godt være at den er derfra. Kunne være jeg lige skulle spørge min mor om hvor gammel den taske egentlig er :)

Andrea sagde ...

Toiletpapir!;D<3
Ej, Det er meget, Enkel. .:D