fredag den 25. februar 2011

Pictures from Monki

 Ret pæn strik! (den rustfarvede)




Spejlvægge FTW! 

Ret flotte sko! 


Massere af jeans. 

 Basis t-shirts i mange farver. Kunne godt finde på at købe nogle.




 Rigtig fed jakke! Mener den kostede 600 kr.



 Den rigtig søde og pæne DJ.



Pæn og sød DJ igen!


Jeg var jo til åbningen af Monki i Odense igår, og det var rigtig hyggeligt! Dog var der ingen cupcakes som lovet, men tilgengæld en masse slik, så jeg overlever ;) Jeg nåede ikke at få noget gavekort eller nogen goodiebag. Køen til at komme ind i butikken var jo uendelig lang! Jeg kom først ind klokken 19.40, og åbningen startede klokken 19. Dog fik jeg en gratis slikkepind. En sød butiksmedarbejder delte nemlig slikkepinde ud, fordi køen var så lang.

Butikken er på 180 kvadratmeter, og det lyder jo af meget, men syntes ikke at den virkede så stor, men det er nok bare mig. Der var i hvert fald plads til en masse fede ting, og jeg kunne snildt have taget det hele med hjem, hvis det ikke var fordi min taske var så lille!

Jeg overvejede lidt den rigtig pæne jakke og nogle af de basis t-shirts der var, men droppede det. Køen til omklædningsrummene var ret lang, så jeg gad ikke rigtig. I stedet fik jeg købt en fin notesbog og den clutch jeg har blogget lidt om før! :)


Var I der? Fik I købt noget?

Ingen kommentarer: