søndag den 13. marts 2011

At finde en (perfekt) læderjakke

Jeg ville bestemt ikke have noget imod at eje en lækker læderjakke, men jeg ved bare ikke helt hvilken jeg gerne vil have. Syntes ikke at jeg er faldet over den perfekte (udover en fra Rick Owens til næsten 15.000 kr, og det er jo ret urealistisk).

Jeg kan rigtig godt lide alle jakkerne på collagen. Hvis jeg skulle vælge en af dem, blev det den fra Vero Moda. Den er enkel, klassisk, og ikke for dyr. Godt nok er 900 kr. mange penge, men hvis jakken er "the one" vil jeg jo komme til at bruge den meget. Desuden er den i rigtig læder, hvilket jeg også tager som et klart plus.

Mine krav til den perfekte læderjakke er:
- Den skal være sort.
- Den skal være tætsiddende.
- Den skal være enkel.
- Der skal ikke være pels/fake pels på.

Hvis du lige pludselig falder over en læderjakke der kan opfylde de ovenstående krav, så er du meget velkommen til at smide et link til den i kommentarfeltet :)

1 kommentar:

Caroline Mathilde sagde ...

At finde den perfekte læderjakke er svært! For den skal jo være perfekt. Og så skal den holde en livstid :) (jeg leder på 3 år :) )..

/C

Http://www.silverpreview.blogspot.com