fredag den 11. marts 2011

Konkurrence - Spørgeskema

Jeg har lavet et spørgeskema, som I rigtig gerne må svare på. Spørgeskemaet kan findes HER. Jeg trækker lod blandt alle jer der svarer. Præmien I kan vinde er "I am not a paper cup"  fra http://www.coolstuff.dk/. Den har jeg tidligere haft udloddet i en konkurrence (læs mere HER), men vinderen af konkurrencen har ikke svaret mig endnu, selvom jeg flere gange har skrevet. Derfor har jeg besluttet mig for at udlodde den nu, så skynd jer ind og svar på spørgeskemaet, så I kan deltage i konkurrecen! :)

Spørgeskemaet jeg har lavet stiller bla. spørgsmål til hvad du syntes kunne forbedre bloggen, og hvad du syntes om den som den er nu. Du bliver i starten bedt om at skrive din email. Det skal du så jeg kan kontakte dig hvis du vinder.

På forhånd tak, og god weekend til jer alle!

Ingen kommentarer: