lørdag den 5. marts 2011

DIY Bracelet

Jeg læste et indlæg hos Charlotte D i tirsdags, der handlede om et rigtig flot armbånd man selv kunne lave. Se her:

Noget snor og lidt møtrikker. Det burde jo ikke være så svært at skaffe.


How to do it.


Det færdige armbånd.



Det færdige armbånd in action. Pænt ikke?

Jeg tror selv jeg vil prøve at lave et, når jeg har fået fat i nogle møtrikker og noget snor. Jeg vil lave armbåndet med noget sort snor i stedet for hvidt/lyst, men det kan man jo gøre som man selv vil.

Den komplette vejledning kan ses HER.

Skal du igen med snor og møtrikker derhjemme nu?

4 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Hvis du laver et, vil du så ikke forklare helt præcist hvordan det er at du laver det? :) Jeg tror ikke jeg kan finde ud af det, kun med de billeder. :D haha. Men virkelig flot armbånd man kan lave!

Julie sagde ...

Har du kigget på linket til den komplette guide? :) men jo, hvis jeg prøver skal jeg nok se om jeg kan forklare det, evt. I en videoblog :)

Anne-Sofie sagde ...

Hvilket snor er det du bruger, og hvor har du købt det?:D Skide god blog foresten:D

Julie sagde ...

Anne-Sofie: Jeg har ikke selv lavet et, men alt står i guiden jeg har linket til :) og tusind tak!