lørdag den 12. marts 2011

New in // CD, DVD & leatherbag


Jeg var lige et smut i Odense her i går, og fik købt 3 ting. Alice in Wonderland på DVD (sat ned til 50 kr!), Agnes Obels CD "Philharmonics" (den er virkelig god. Hun har sådan en dejlig stemme) og sidst, - men ikke mindst - en taske til 500 kr. i ren læder. På en måde er 500 kr. jo meget for en taske, men det føltes bare rigtig at købe den. Rigtig rigtigt. Ikke som de tasker i imiteret læder fra H&M som jeg er glade for, men ikke vildt glade for. Den her taske er virkelig lækker, og så har den en dejlig størrelse og en skøn farve.

Jeg har dog besluttet at jeg ikke vil shoppe mere i denne måde, og vil spare lidt på pengene i april, da jeg syntes jeg allerede har brugt en del penge her i marts.

Kan I gætte hvor den er fra?

4 kommentarer:

Caroline Mathilde sagde ...

Ihh den er fin. og 500 er gode penge for læder. Det holder resten af livet hvis man er lidt god ved det! :)

/C

Http://www.silverpreview.blogspot.com

Julie sagde ...

Ja, det kan godt betale sig at give lidt mere for en ting af god kvalitet :)

Andrea sagde ...

DEN CD VIL JEG HA!xD .. - Hej Julie..xD

Julie sagde ...

Ingi: Hej Ingi ;) Det forstår jeg godt. Den er rigtig god :)