torsdag den 17. marts 2011

Jagten på den perfekte denimjakke

Jeg er blevet ret tændt på ideén om at eje en denimjakkke, så nu leder jeg. Og leder. Og leder. Jeg kan ikke rigtig helt finde ud af hvordan den perfekte denimjakke skal se ud for mig.

På denne collage kan jeg nok bedst lide den fra H&M og den fra River Island. Dog er den fra Topshop (i nederste række) også ret flot, den måtte bare godt være lidt mørkere, syntes jeg.

En læderjakke er bestemt også et ønske, så enten skal jeg finde en billig denimjakke og en billig læderjakke, eller også skal jeg vælge en af de to ting og så købe en lidt dyrere jakke. Hvad ville I gøre?

2 kommentarer:

Silja sagde ...

Kender godt dit dilemma! Har præcis på den samme måde - da har ikke råd til at købe 2 dyre jakker, men så tror jeg, at jeg vil vælge en rimelig billig denimjakke og spare op til en ordentlig kvalitet skindjakke, der holder! ;-) En denimjakke behøver ikke at koste mere end 4-500 kr? Skindjakke for min vedkommende må koste maks 2000 kr. :-)

Julie sagde ...

Ja, det er nemlig svært. Man vil jo gerne have at ens tøj er perfekt så man faktisk også får det brugt :)