lørdag den 19. marts 2011

New blogs to read

Jeg kunne godt tænke mig at læse nogle nye blogs, udover dem jeg læser nu. Jeg læser de fleste store danske blogs (Fierce og fattig på SU, Shopaholic Sisters, Anywho, Miss Jeanett, Presenting, A Fashion Tale osv. osv.), men lidt friske inspirationskilder ville ikke gøre noget.

Har du din egen blog, eller kender du en blog du syntes jeg skal læse, så smid en kommentar til dette indlæg. Glæder mig til at læse en masse nye blogs igennem, på forhånd tak! :)

- Forresten så regner jeg med at checke ind på bloggen igen lidt senere, dette er bare lige et lille hurtigt indlæg da jeg er på vej ud af døren. Skal til en venindes fødselsdag, det skal nok blive hyggeligt!

2 kommentarer:

Signe sagde ...

Vil selvfølgelig anbefale min egen http://signes-klaedeskab.blogspot.com/

men ellers så er isabella thordsens og katrine krojby's fantastiske.

Isabella:http://isabellathordsen.blogspot.com/

Katrine:www.katrinekrojby.dk

louise baltsen sagde ...

clothingbylo.blogspot.com, min blog viser outfits fra min hverdag i Nordsjælland og fortæller noget om mine nyeste køb osv. :-) du er meget velkommen til at blive fast læser eller følge mig via bloglovin!