fredag den 18. marts 2011

Bloganbefalinger #1

Jeg har fundet nogle små, upcoming blogs jeg syntes I skulle tage et kig forbi. De fortjener at blive større.


Nanna er 14 år, og kommer fra Århus. Hun har en meget enkel, men ikke kedelig stil. Udover at blogge om mode og tøj, blogger hun også om sin hverdag om en masse andet. En rigtig hyggelig lille blog, som er skrevet på en meget personlig måde, hvilket jeg syntes er et stort plus. Kig forbi!


Rosa blogger om tøj, mode og sin hverdag (hovedsageligt mode og tøj). Hun har en super fed stil, er især vild med det outfit der er på denne collage yderst til venstre, og med det der er nederst i højre hjørne. Kig forbi, der er god inspiration at hente!
På bloggen Silver Preview blogger Caroline Mathilde om mode og tøj. Hun har mange lækre sager i sit skab, en af de ting jeg er mest misundelig på er hendes vintage Chanel taske. Hvem der bare ejede sådan en! Der er rigtig mange lækre billeder og en masse inspiration på Caroline Mathildes blog, så jeg syntes du skulle kigge forbi den.

4 kommentarer:

Caroline Mathilde sagde ...

Ihh sikke et fint indlæg!!! Mange mange tak for anbefalingen ! <3

Mange kram
/C

Julie sagde ...

Det var så lidt, den er fortjent! :)

Nanna sagde ...

Åhr, hvor er det sødt af dig, at anbefale min blog, mange tak! :)

Julie sagde ...

Det var da så lidt :)