søndag den 16. januar 2011

Konkurrence!



Nu er det tid til bloggens første konkurrence! :) Præmien er "I Am Not A Paper Cup", en kopi af et papbæger, lavet i keramik med et silikonelåg, venligst sponsoreret af http://www.coolstuff.dk/. Mange tak til dem! Præmien har en samlet værdi af 130 kr.

Alt du skal gøre for at vinde, er at skrive dit navn og din email i kommentarfeltet, og svare på følgende spørgsmål: Hvor kender du bloggen fra?. Det kunne være fra en anden blogs blogroll, en anbefaling fra en ven, en googlesøgning (skriv gerne hvilken blogs blogroll du fandt mig på, hvad du søgte på på google osv.) eller hvad ved jeg. Det skal lige siges at din besvarelse ikke har nogen form for indflydelse på dine vinderchancer :)
Tilmeldingsfristen for konkurrencen er den 30. januar klokken 12.

16 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej!
Sød give-away! :D

Jeg hedder Stephanie, og min email er: agf_fanen@hotmail.com
Jeg fandt din blog gennem "shopaholic-sisters" blogroll. :)
Ha' en dejlig søndag!

Laura sagde ...

Hej :) jeg kender bloggen fra en google søgning på 'monki odense'

min mail er:
llindberg@live.dk

- Laura
lauralindberg.blogspot.com

Claudia sagde ...

Hejsa (: Jeg har fundet din blog via Shopaholic Sisters' blogroll!

Claudia
Claudiaj@live.dk

Anonym sagde ...

Hej, jeg faldt over bloggen for et par uger siden, da jeg sad og kiggede blogs igennem :)

Jeg hedder Anna - anna-anna-anna-anna@hotmail.com

Kathrine sagde ...

Jeg hedder Kathrine - katzi_kathrine@hotmail.com

Jeg kender bloggen fra en google søgning på 'E.l.f kode' :)

Fedt at du laver en konkurrence!

//www.kathrines-blogger.blogspot.com

Laila sagde ...

Hejsa :)

Super fed kop :)

Mit navn er Laila, min mail er lailaholdt@hotmail.com - Jeg kender din blogg fordi jeg fandt den via google :)

LeneM sagde ...

Jeg fandt din blog ved en tilfældig kommentar :)

Lene
Lenemoelbaek@gmail.com

http://everybodygetsrandom.blogspot.com/

Nanna sagde ...

Jeg fandt din blog, en gang da jeg bare sad og tjekkede en masse blogs ud. :)

Min mail er nannafrederik@gmail.com

- Nanna
www.nannafrederiksen.blogspot.com

Astrid Marie Engberg sagde ...

Jeg fandt dig via www.s-u-s.dk, og har holdt øje med siden siden.

Astrid Ralund

asstridralund@hotmail.com (med to s'er ja)

Anonym sagde ...

hej jeg fandt bloggen via google.

jenny clausen

jennyclausen0809@hotmail.com

Rikke sagde ...

Hej hej! Det er min første kig på bloggen. Og så en konkurrence! Jeg fandt siden gennem et link på SUS' blog.

Min mail er rikkegredsted@hotmail.com

Krydser fingre!

Kærlig hilsen Rikke

Doktor S sagde ...

Hejsa :-)
Jeg fandt dig via shopaholic sisters.

Kh Marianne, og tak for fin blog :-)

DoktorSFierceness@gmail.com

Anonym sagde ...

Hej :) Jeg faldt tilfældigt over din blog gennem shopaholic sisters .

Uh, jeg krydser fingre!

kristinschoupedersen@hotmail.com

Sabine Allart sagde ...

Jeg fandt din blog via Bloglovin', og Fierce & Fattig på SU's blog.

Sabine Espensen - Sabineespensen@gmail.com

Anonym sagde ...

Hej! Jeg faldt over din blog, da du skrev en kommentar på http://katrinekrojby.dk/.

Mit navn er Trine, og min mail er trinekbjerre@hotmail.com

Liselotte / Everyday Couture sagde ...

Super fed.

Jeg fandt bloggen på en blogroll ..

Liselotte - Liselotte_a@live.dk