fredag den 13. maj 2011

Black sandals

Jeg har i et stykke tid ledt efter et par lækre sandaler til sommeren, da ballerinaer/flats ikke er særlig optimale til lange gåture. I går var jeg så ude og kigge i forskellige butikker hvor jeg bor. Der fandt jeg dem her. De er rigtig fine, og så går man godt i dem, hvilket også er vigtigt (synes jeg).


 
Nåh, hvad skal I så bruge jeres fredag aften på? Her står den på afslapning, og det gør lørdag aften også. I morgen er der jo Eurovision Song Contest finale, og det er vidst noget med at Danmark skulle have ret gode chancer for at vinde. Det er ikke fordi jeg går vildt med op i Melodi Grand Prix, men det er nu meget hyggeligt at se sammen med familien. Især fordi jeg har tænkt mig at lave chokolademousse, mums! Er det noget I kunne tænke jer opskriften på? Den er riiiiiigtiiiiig god, ka' jeg si' jer!

God weekend!

Ingen kommentarer: