fredag den 27. maj 2011

Blogging er kun for ensomme tabere.

Da jeg var et smut i Odense idag gik jeg bag to piger på 17-19 år.  Jeg kom til at lytte lidt til deres samtale, og ja, jeg ved godt at sådan noget ikke er pænt, men det er svært at overhøre folk når man går lige bag dem. Nå, men den ene pige fortalte at hun havde læst en blog, hvorefter den anden spurgte hvad bloggen handlede om. Den første pige forklarede det: "Det var en modeblog, tror jeg. Der stod i hvert fald en masse om alle de nye varer der snart kommer i butikkerne. Desuden ligger hun sygt mange billeder ind af sig selv for at fortælle om hvad hun har på. Hver evig eneste dag. Helt ærligt, ET billede er nok! Hun var jo ikke særlig køn!" Begge piger bryder ud i latter inden pige nummer 2 tilføjer "Blogging er for ensomme tabere, der ikke har nogen venner. Så sidder de der og skriver på deres lille, fine blog og tror at folk rent faktisk gider læse det."

Sådan noget pisser mig altså af. Blogs er IKKE for ensomme tabere, faktisk synes jeg at det at blogge er en ret social ting. Du behøves ikke engang at have en blog for at "være med", du kan også bare læse andre blogs og kommentere på dem! Bloggere er bestemt ikke tabere. Bare se på alle de store blogs: De kommer på første række til diverse modeshows, de tjener penge på at blogge og så er der vidundereksemplet Elin Kling: Elin har både sit eget modemagasin OG hun har designet en kollektion for H&M.
Nå, så blogs er kun for tabere?

2 kommentarer:

Anna sagde ...

Hvad ved de? Helt ærligt...

Vil bare lige sige mange tak fordi du kiggede efter shortsene :)

/Anna

Julie sagde ...

Det var så lidt. Jeg er ked af at der ikke var nogen :)