tirsdag den 24. maj 2011

Velkommen, Stine!




Jeg havde egentlig regnet med at skulle få shoppet en hel del da jeg var i København igår, men jeg kom kun hjem med én ting: En oversize tee (som vidst også kan bruges som en kort kjole?) fra Stine Goya for Weekday kollektionen. Jeg er rigtig glad for den, printet er rigtig flot. Da jeg for første gang bloggede om Stine Goya for Weekday kollektionen, skrev jeg at jeg ikke skulle have nogle af tingene. Det regnede jeg ikke med at kunne, da jeg nok ikke ville komme til København før det hele var udsolgt, men det gjorde jeg! Der var faktisk en del tilbage. Den lyserøde kjole med de lange ærmer kunne stadig fås, det samme med de to sorte kjoler der har lynlås foran. Af overdele var der et par stykker af denne tee og en top i samme stil tilbage.

Har I købt noget fra Stine Goya for Weekday kollektionen?

Ingen kommentarer: