torsdag den 26. maj 2011

Blazer (og kjole)

Som lovet: Billeder af det sæt jeg købte i den lokale genbrugsbutik igår. Billederne er ikke lige de bedste, beklager, men det er svært at tage gode billeder indenfor, og jeg gider ikke stå ude og tage billeder når det plasker ned ;) Blazeren glæder jeg mig rigtig meget til at bruge, jeg vil bare gerne lige have syet en ny knap i. Den nuværende knap syntes jeg ikke er så køn. Jeg tror at det vil være rigtig flot med en guldfarvet eller en sort knap istedet.


Kjolen er jeg stadig ikke forelsket i, men jeg kunne ikke nøjes med blazeren. Jeg var nødt til at tage kjolen med, sagde damen i genbrugsbutikken. Det kan dog være at den er virkelig fin på en person der kan passe den, det skal jeg ikke kunne sige. Den var bare ikke køn på mig, den er jo mindst hundrede meter for lang! Overdrivelse fremmer forståelse, ikke? ;)

1 kommentar:

Style by modesty sagde ...

sikke en fin blå farve!

/Heidi
http://bymodesty.blogspot.com/