søndag den 22. maj 2011

Pirates of the Caribbean - On Stranger Tides


Igår var jeg inde og se "Pirates of the Caribbean - On Stranger Tides" i Cinemaxx Odense. Hold op hvor er den film god! Jeg har aldrig set en Pirates of the Caribbean film før, men det gjorde ikke noget. Jeg kunne sagtens følge med. Nu ved jeg også hvad jeg skal bruge heeeeeleeeee min søndag på: Jeg skal se Pirates of the Caribbean 1, 2 og 3! Jeg kan kun anbefale jer at tage ind og se filmen, jeg elskede den. Jeg sluger det meste fantasy råt. Harry Potter elsker jeg, Ringenes Herre er også okay. Twilight er dog ikke lige mig.

I mit næste liv skal jeg være pirat, og gift med Jack Sparrow.

PS. Jeg lever stadig! Jorden er ikke gået under. Det troede jeg godt nok heller ikke på at den ville, haha. Den der fandt på at jorden skulle gå under idag har vidst et ret stort forklaringsproblem.

Ingen kommentarer: