søndag den 8. maj 2011

The Storm i Flakhaven #2 + shopping

Johan Wohlert og Pernille Rosendahl. Ved ikke lige hvad der sker for at de der backstagemennesker har sneget sig med på mit billede.


Koncerten i Flakhaven igår var super fed, dog blev jeg ikke og hørte alle der kom. Jeg kom udelukkende for at høre The Storm, men nåede også at høre Johnny Deluxe da han spillede lige før dem. Da koncerten var slut gik mig og min veninde om bagved, hvor vi fik taget et billede med Pernille, og iiih hvor så Pernille godt ud! Den blazer er altså bare lækker!

Nåh, men før jeg tog til koncerten var jeg jo ude at shoppe. Jeg fik faktisk købt en lækker blå trøje/kjole i Gina Tricot, men da jeg ikke gad slæbe på posen, kom den ned i min venindes store taske, hvor jeg glemte den. I får derfor først trøjen/kjolen at se på mandag/tirsdag, men jeg glæder mig til at vise jer den!

Har I haft en god weekend? Det har jeg i hvert fald!

Ingen kommentarer: