fredag den 6. maj 2011

Fine festival-outfits



For et par dage siden postede Trine fra Trines Wardrobe et blogindlæg med inspiration til festival-outfits. Det er derfra jeg har denne fine collage, som jeg lige syntes at jeg ville vise jer der ikke allerede har set den. Der er nemlig nogle virkelig fine og inspirerende outfits. Jeg er især vild med outfit nummer 3 (talt fra øverste række, venstre mod højre). Idéen med at bruge et stort tørklæde som sjal er jeg ret genial, det ser jo super fedt ud! Skoene hun har på er dog ikke lige min kop te, jeg ville nok tilsætte et par flade sandaler eller nogle fede sneakers.

2 kommentarer:

Maria sagde ...

Jeg er helt enig mht. det tredje billede. Et par andre sko ville gøre outfittet helt perfekt. Et par sandaler i brunt kernelæder kunne fx være nice :)

/Maria

Julie sagde ...

Ja, det brune kernelæder ville være rigtig fint med det orange tørklæde/sjal :)