onsdag den 25. maj 2011

Electric

 
 
I dag var jeg lige et smut forbi en af de lokale genbrugsbutikker, bare lige for at kigge. Der var ikke specielt meget interessant, desværre. Hvorfor er der aldrig nogle gamle damer der ligger inde med en Chanel 2.55 og sender den til genbrugen, fordi de ikke kender værdien af den? Det ville nu være dejligt hvis det skete. Nåh, men jeg fandt da en enkelt ting: En lækker blazer i en flot blå farve. Der fulgte en kjole med, jeg kunne ikke få lov til at nøjes med blazeren. Kjolen er en maxikjole i samme blå farve, men den er for stor til mig, og så er jeg heller helt sikker på at jeg synes at den er vildt smuk. Damen i genbrugsbutikken forsøgte dog ihærdigt at overbevise mig om at det var den altså: "Kjolen er da også så flot! Kan du ikke passe den? Nåh, så kan du da sy en rigtig fin sommernederdel ud af den!" Nåh, hjem kom blazer (og kjole). Nu skal tingene bare vaskes for at få den der lugt af genbrugsbutik og gamle ting væk.

Forresten: Der er helt sikkert nogle af jer der tænker "hvad filan har Avatar og Leona Lewis tilfælles med genbrugsbutikker og blå maxikjoler?" Svaret er at de ting faktisk ikke rigtig har noget med hinanden at gøre udover at billedet er blåt, og de ting jeg købte var blå.. Men sangen er god, så tryk på billedet og hør den!

5 kommentarer:

Anna sagde ...

Hej Julie. Du har skrevet på min blog, at der er mange Conscious Collection shorts tilbage i Odense. Jeg finkæmmer lige Århus i morgen, men er det sådan, at du kan lokkes til at kigge efter dem til mig ellers? :) Så ville jeg blive noget så glad :)

/Anna

Julie sagde ...

Hej :) Jeg kan godt prøve at kigge forbi hurtigst muligt. Hvad størrelse skal de være i, hvis jeg er så heldig at finde nogle?

Anna sagde ...

Jeg tror, de skal være 36, men måske 38, men giver lige besked senere i dag. Hvor er det sødt af dig :)

/Anna

Anna sagde ...

Hej igen. Hvis du finder et par i 36, så må du meget gerne hapse dem til mig. 38 er også i orden! Taak :)

Hvis du ender med at købe et par til mig, så må du gerne skrive til min mail infashionwetrust@yahoo.dk

/Anna

Julie sagde ...

Det vil jeg gøre :)