onsdag den 18. maj 2011

Movies


En af jer søde læsere har skrevet en mail til mig og spurgt om jeg ikke ville lave et indlæg med mine yndlingsfilm. Det vil jeg da gerne. Faktisk elsker jeg film, og jeg ejer en masse forskellige. Dem på collagen er mine yndlings (af dem jeg ejer, altså. Der er en del film jeg ikke har endnu, men som jeg gerne vil have).

På collagen ses:
- "Desperate Housewives" (sæson 1): Hvem elsker ikke Desperate Housewives?
- "Hvor fanden er Herning?": Ret sjov komedie med Linda P og Mick Øgendahl.
- "Kollegiet": Dansk gyser. Egentlig ikke en af mine yndlingsfilm, men den er nu okay.
- "The Gathering": The Gathering er en god thriller/gyser, man skal bare se den et par gange for at forstå den.
- "IT": Filmatiseringen af Stephen Kings bog "Det Onde". Handler om en klovn der æder børn. Det lyder plat, men den skal ses.
- "Celine: Through the Eyes of the World": Fantastisk dokumentarfilm om Celine Dion. Man kommer helt tæt på hendes liv, og ser hvad hun oplever rundt omkring i verden på hendes Taking Chances World Tour.
- "Harry Potter" (1, 2, 3, 4, 5, 6 og 7.1): Dejlige film. Især de to nyeste.
- "Titanic": En klassiker. Ret sørgelig film, men den er god.
- "Sex and the City - The Movie" (1 og 2): Hyggelige tøsefilm, som vidst ikke behøves nogen nærmere præsentation.
- "Confessions of a Shopaholic": En af de film jeg kan se igen og igen og igen uden at blive træt af.
- "The Devil Wears Prada": Endnu en tøsefilm.
- "Friends": Alle ti sæsoner af Venner. Fik boksen i julegave 2010, og er faktisk ikke nået igennem den endnu, haha. Der er MANGE timers underholding i den.
- "Langt fra Las Vegas": Alle sæsoner af den danske sitcom serie med Casper Christensen, Lars Hjortshøj og Frank Hvam. Meget underholdende.

Udover disse film kan jeg også anbefale folk at se Sweeney Todd, Alice in Wonderland (som jeg faktisk også har), The King's Speech og Ringenes Herre. Yes yes, jeg er og bliver en filmnørd!

Ja, det blev jo så en længere roman, men det håber jeg går, haha ;)

Ingen kommentarer: