tirsdag den 17. maj 2011

Nailpolish



Jeg ELSKER neglelak! Det er sådan en fin lille detalje. Problemet er bare at jeg er rigtig dårlig til at få det lagt. Jeg er alt for utålmodig til at sidde og vente på at lakken er helt tør. Er der nogle af jer dejlige læsere der kan anbefale nogle neglelakker der tørrer rigtig hurtigt, eller har en anden løsning på mit utålmodighedsproblem?

Jeg har prøvet nogle lakker fra Wet'n'Wild og en fra Rimmel. Dem fra Wet'n'Wild er okay, dog holder de ikke så længe. Det er vel heller ikke underlige, da de kun koster omkring 30 kr. pr. stk. Den fra Rimmel gav jeg 60 kr for, og den holder rigtig godt. Den er bare UTROLIG lang tid om at tørre! Desuden har jeg én enkelt lak fra Essie, den har jeg bare ikke lige fået prøvet endnu.

Nåh, kom så! Har I et forslag til en løsning på mit utålmodighedsproblem?

PS. Vi lader lige som at collagen bare blev en lille smule vellykket.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Er vild med Chanels forårsfarver, de er så fine.. Jeg ved dog ikke om jeg har et svar på dit utålmodighedsproblem, men prøv evt. et minut eller to efter du har lagt neglelakken at lade noget koldt vand rinde ned over dem. Det skulle også gøre at det holder lidt ekstra :)
Jeg har næsten også lige lavet et indlæg over neglelak :D

http://froekenkeimig.blogspot.com/2011/05/neglelak-samlingen.html

Julie sagde ...

Det der vandtrick må jeg da lige få testet. Tak! :)

Mette sagde ...

Har ikke rigtig noget tip mht. tørring.. Jeg bliver selv utålmodig, puuuster løs og ender så med at knappe en skjorte el.lign. og så lave en ordentlig rids i lakken ;) Men købte et sæt af h&m´s fransk manicure og der er en base og en top coat.. Jeg lagde derefter både en lag under og et lag klar lak over den billige neglelak og det holdt virkelig betydeligt længere ;)

Julie sagde ...

Jeg bruger stort set altid overlak, men har aldrig brugt underlak. Hjælper det på noget? Altså udover at de modvirker misfarvede negle.