søndag den 19. september 2010

5 nye neglelakker.


Jaaa! Nu har jeg købt 5 nye neglelakker, alle fra mærket "Wet 'n' wild". Jeg har før haft en Wet 'n' wild neglelak (den sorte, altså nummer 5 fra venstre), og et enkelt lag af den kunne holde 2-3 dage. Det er måske ikke så lang tid, men neglelakkerne koster altså også kun 30 kr, og så kan man altså ikke forvente at de holder i flere uger ;)

Fra venstre af hedder lakkerne:
1. Deep Rouge 2. Shimmery Cognac 3. Platinum 4. Clear 5. Black Crème
Neglelak nr. 4 (overlakken) ser lidt gullig ud, men når man tager den på er den helt gennemsigtig.

Jeg elsker neglelakker, og er vildt glad for de fem jeg har købt, og vist jer her. Nu har jeg bare et lille problem. Hvilken neglelak skal jeg tage på nu? ;) Iiih altså. Det er svært at bestemme sig ;)

Ingen kommentarer: