tirsdag den 21. september 2010

SJP kjole.


Kan du huske at jeg skrev et indlæg omkring den kjole Sarah Jessica Parker har på, på ovenstående billede? Det indlæg jeg lige har nævnt, hedder "God stil i film og serier #1" og kan læses HER.

Jeg havde tænkt mig at finde en kjole der lignede den på billedet, men kunne ikke finde nogen. Det har jeg gjort nu! Kjolen er fra http://www.asos.com/, og det er den kjole her:


Kjolen koster ligenu £20, og det svarer til cirka 178 danske kr. Normalprisen for kjolen er £36 (cirka 320 danske kr.) Du kan købe kjolen HER.

Jeg tror kjolen vil være rigtig flot stylet med et bredt sort bælte i taljen, eller måske bare stylet som på det øverste billede, men en lille fin clutch og en stor halskæde.

Jeg overvejer selv at købe kjolen. Den er jo på tilbud, og så er den bare så fin.. Hmm.. ;)

Ingen kommentarer: