søndag den 26. september 2010

If I had a lot of money...


...ville jeg købe disse ting.

Kender I det med at man virkelig har lyst til at købe noget, selvom man allerede har brugt en hel del penge indenfor den seneste måned? Det gør jeg. Jeg har virkelig lyst til at shoppe, men jeg har altså brugt en hel del penge i denne måned, så hvis jeg skal købe noget, så skal det ikke være for dyrt.

Min lillesøster skal spille skolekomedie i oktober, og hun skal ud og finde et kostume med min mor her på onsdag. Måske skulle jeg tage med? De skal ind i genbrugsbutikken der vidst hedder "Genbrugsbutik Odense", som ligger på adressen Roersvej A 33, 5000 Odense. Der skulle da være god chance for at finde noget lækkert tøj til billige penge. Hmmm.. Jeg tror jeg tager med, men jeg har lige lovet mig selv at jeg ikke vil bruge alt for mange penge. Det har jeg altså ikke råd til, når jeg allerede har købt en del i denne måned. Jeg skulle jo nødig købe mig alt for fattig ;)

2 kommentarer:

Julie J. sagde ...

Den top fra monki er mega fed! Elsker printet!

Julie sagde ...

Ja, den er også en af mine favoritter på billedet :)