fredag den 3. september 2010

Nyt layout!



Som nogle af jer nok har lagt mærke til, så har bloggen fået et nyt layout. Det er dog ikke sikkert at det layout bloggen har nu, bliver særlig længe. Jeg har endnu ikke helt fundet ud af hvordan jeg syntes bloggen skal se ud, så det kan godt være der kommer nogle flere layoutskift hen ad vejen, men nu må vi se ;)

 ..overvejer også lidt et farveskift, så bloggen ikke kører det der lyserøde farvetema, men måske skulle bloggen blive.. Hmm.. Lysegrøn? Eller hvid? Måske er hvid for kedeligt. Bloggen skal i hvert fald have en lys farve, men nok ikke helt hvid.

Nu skal jeg nok spare jer for alt min ligegyldige snak om bloggens layout. Jeg må bare tage og finde ud af hvordan bloggen skal se ud ;)


Hvad syntes du om det nye layout?

2 kommentarer:

Michelle sagde ...

Jeg synes det er så fint - rigtig girly girl ;) I like!!

:)
http://so-this-season.blogspot.com/

Julie sagde ...

Mange tak, Michelle :)

Forresten en fin blog du har :)