mandag den 13. september 2010

Mærkelig mode..

Billede fra Shopaholic Sisters.

Skulle lige tjekke om der var kommet nogle nye indlæg på modebloggen Shopaholic Sisters som jeg læser fast, og faldt så over et indlæg omkring disse ting fra Victor&Rolf's efterårskollektion (indlægget kan læses her.)

Det er ligefrem fordi jeg bare tænker "jeg SKAL bare have den" til nogen af de tre ting der er på billedet, men de to nederdele er da okay, i hvert fald i forhold til cardiganen. Hold da op hvor er den dog ikke lige det kønneste jeg har set. De store tingester der er på den (jeg ville nok kalde dem bylder, myggestik eller vabler) er godt nok ikke særlig pæne. Jeg kunne aldrig finde på at gå i sådan en cardigan, uanset hvilken kendt person der fandt på at sådan en cardigan bare var det fedeste. Den er bare nemlig IKKE fed.

Hvad syntes du om tøjet?

Ingen kommentarer: