fredag den 24. september 2010

Galakse/stjernehimmel tee.

                 

Jeg er virkelig begyndt kraftigt at overveje denne tee fra Monki. Da jeg så den første gang, var mine tanker omkring den bare: "Den er da fed, men jeg mangler ikke rigtig en tee ligenu." Nu har jeg så gået og tænkt lidt på den, og nu mangler jeg den altså. Eller okay, mangler er måske ikke det rigtige ord, eftersom tees, trøjer og toppe nok er det der er mest af i mit skab, men alligevel. Den er jo virkelig fed, så hvorfor ikke?

Til hverdag kunne man style den med et par stramme jeans og en cardigan. Hvis man nu havde en rigtig "jeg-skal-være-hjemme-hele-dagen-og-skal-ikke-udenfor-en-dør" søndag, så kunne man jo også bare tage et par sorte leggins inden under. Så havde man et behageligt hygge outfit, uden den helt store bling bling ;)

Iiih altså. 160 kr. Det kan jeg altså godt bruge. Jeg overvejer kraftigt...

Ingen kommentarer: