tirsdag den 7. september 2010

Dagens outfit.


Bukser: D-XEL Trøje: Amisu (fra New Yorker) Cardigan: Vila Sko: Købt i Clarks (også set i Paw Sko)

Nu vil jeg også begyndte at lave et "dagens outfit" indlæg en gang imellem, som så mange andre bloggere gør, så I kan se noget at det tøj der er i mit skab.
- Forresten; grunden til at mit hoved ikke er med på billedet, er bare at jeg virkelig ser dum ud på billeder (især det øverste billede). Måske kommer der nogle billeder af mig en anden dag, med hoved ;)

Outfittet i dag er måske ikke lige det mest inspirende eller farverige outfit, men jeg var ikke så opfindsom i morges, og så havde jeg simpelthen bare heller ikke tid til at finde på et eller andet fedt. Kom vidst lidt for sent op ;) Burde måske begynde og finde mit tøj frem om aftenen.. Hmm. Det må jeg overveje.

På det øverste billede kan man ikke rigtig se min cardigan, og min lillesøster på 11 år gad ikke at lege fotograf mere, så jeg måtte tage et billede i spejlet på vores ene badeværelse. Det er godt nok ikke lige det bedste billede, men man kan i det mindste se min cardigan sådan nogenlunde ordentligt. Pletterne på nederste billede er noget der er på spejlet.

Jeg kan ikke rigtig huske hvad jeg har givet for de ting jeg har på, på billederne, men trøjen fra New Yorker har vidst kostet omkring 149,- eller noget. Cardiganen har i hvert fald ikke kostet mere end 200 kr, det er er jeg ret så sikker på. Skoene kostede 80 kr i Clarks, men jeg har også et par (de samme), bare købt i Paw Sko, da jeg gerne ville have et par mere, og de havde ikke flere i Clarks. I Paw Sko måtte jeg give 130-150 kr for dem, er ikke helt sikker på prisen.

Ingen kommentarer: