søndag den 26. september 2010

Min lørdag.

Igår (lørdag d. 25 september 2010) skulle jeg til fødselsdag hos en ven af familien, som bor i Sønderjylland. Vi besluttede os for at køre over grænsen og handle lidt i Tyskland, nu når vi alligevel var så tæt på. Her er lidt billeder fra min dag.

Udsigt fra Lillebæltsbroen. 

Ved grænsen.

Der er masser af slik i Tysklands grænsebutikker ;) 

Så fik vi købt ind. Nu er der slik og sodavand til hele familien + slik og sodavand som vores to naboer (der bor lige over for os) havde spurgt om vi ikke ville købe med til dem.

Mine bedsteforældre havde deres hund med hen til ham vi skulle holde fødselsdag ved.

 Et kedsomhedsbillede.

Solnedgang i Sønderjylland.

Det var så min lørdag ;) Den indeholdt ikke specielt meget mode, men der kommer måske et tøj/mode indlæg senere :)

Ingen kommentarer: